5 Şubat 2015 Perşembe

lcd ekran tamirinden islam bilgisi6

 lcd ekran tamiri

lcd ekran tamirinden islam bilgisi6 evet ben yine lcd ekran tamiri sizler icin yazıyorum ve sizinde bildiginiz gibi ben islam hakkında güzel yazılarımıza söyle devam ederken lcd ekran tamiri diyorki İkincisi: Yuhannâ’nın 21. bâbın 24. âye-tinde;“lşte bu cümleleri (yâni Yuhannâ Incîli’ni) yazan ve doğruluğuna şehâdet eden şâkird budur (Yâni Yunannâ’dır). Biz onun şehâdeti-nin doğru olduğunu biliriz" denilmektedir. Görülüyor ki, bu sözü Yuhannâ hakkında, Yuhannâ Incîli’ni yazan kâtib söylemiştir. Burada Yuhannâ’ya gâib zamiri olan "O" ile işâret edilmiş, asıl kitabı yazan (uyduran) kâtib kendisini, mütekellîm (yazan kimsenin kendisi) sîgası ile, “Biz" diye yazmıştır. Bundan anlaşıldığı gibi, Yuhannâ Incîli’ni yazan Yuhannâ’nın kendisi olmayıp, bir
başkasıdır. Kendisi, Yuhannâ'nın şehâdetinin doğru olduğunda mâlûmâtı bulunduğunu iddiâ etmiştir. Bunlardan anlaşılan; bu Incil’i yazan adam, Yuhannâ’nın bâzı mektûblannı ele geçirip, bâzı ibâreleri çıkarmış, bir kısım şeylerde ilâve ederek, bu kitabı yazmıştır.Üçüncüsü: Miladî ikinci asırda Yuhannâ İncili üzerine ihtilâflar ve inkârlar meydana çıktığı zaman, Yuhannâ’nın talebelerinden Polycarpe’nin (Poltarp) talebesi İriyüs (İyrya-nûs) hayatta idi. Şâyet bu İncîl hakîkaten Yuhannâ’nın ve doğru ise, ihtilâflar çıktığında niçin inkârcılara cevap vermemiş, nakil ve rivâyet ettiği Incil’in, doğru olduğunun delillerini ortaya koymamıştır. Eğer rivâyeti doğru olsaydı, harâretle bunu beyân eder; “Benim rivâyetim doğrudur” derdi.Eğer bu husûsun doğruluğu Polycarpe ile talebesi İriyüs arasında geçmemiştir denilirse, bu söz hakikatten çok uzaktır.Yosibis (Eusebe), 1263 (m. sinde neşr edilen târihinde, 5. c 219. sahifesinde, Iriyüs’ün, Yuha rivâyet edildiği lisanlar hakkında şöyle nakletmiştir: “Ben Allahü I ile şu sözleri işittim ve bunları Üzerine herhangi bir şey yazmaç beri âdetim budur. Böylece ezbeı leri dâimâ tilâvet eder, okurum.” B şılıyor ki, 2. asırda dahî, Incil’i iı olmuş ve onlara karşı cevap veril luğu isbât edilememiştir. Hıristiys larından Selsus (Celsus), mîlâdıı “Hıristiyanlar, İncillerini üç-dört daha fazla, mânâsını değiştirecek dîl ve tahrif ettiler” diye feryâd eti Kiz” fırkasının ileri gelen âlimlerii da milâdî 4. asırda; “İnciller üzc yapılmıştır. Bu doğrudur. Ahd-i c aleyhisselâm, ne de havârîleri te’li' Bilakis hâli meçhûl kimseler te İnsanların itibârını kazanmak içir lere ve onların arkadaşlarına nisk dir. Bir çok yanlışlıklar ve tanâkuî kitaplar te’lif ederek hıri incitmişlerdir” demektedir.Dördüncüsü; Katolik Herald, sinde neşr edilen kitabının 7. cild, sinde, Estadlen isimli müellifden ri Yuhannâ Incîli’ni Iskenderiyye mel lerinden birisinin yazmış öldüğüne hesi olmadığını bildirmiştir.
Beşincisi: Bretşnayder, Yuhan tamâmı ve Yuhannâ’nın mektupla nin Yuhannâ’ya âid olmayıp, ikinci hûl bir şahıs tarafından yazılmış o bildirmiştir, incîl’i tenkid ederi kit Altıncısı: Kirdinius; “Yuhannâ I idi. Sonradan Efsûs (Efes) kilise ilâve etmiştir” demiştir.Yedlncisi: Bu Yuhannâ lı Yuhannâ’nın bütün yazdıklarını mİ asrında Vecîn (Aloglens) fırkasır inkâr ettiler.
Markos’un 1. bâbının 6. âyetinde: Yahyâ’ nın, çekirge ve yaban balı yediğini yazmaktadır. Matta ise, 11. bâbının 18. âyetinde, Yahyâ’nın yemediğini ve içmediğini yazmaktadır. Söyledikleri birbirine tam terstir.
ya göre. Hz. Isâ’nın babası denilen ûb’un oğludur. Luka’ya göre ise, jdur. Matta, Hz. îsâ’ya yakın olup, rus’un talebelerindendir. Bunların dilerine yakın olan bir zâtı, incele-:ıracak kimselerdir. Böyle olduğu lâ’nın dedesi dedikleri kimseyi tah-ğrusunu yazamazlar ise, yazdıkları îtlerin doğruluğuna,, nasıl îtimâd ra kim inanır?Dâvûd aleyhisselâmın oğlu aleyhisselâmdır diyerek hakikati uka’ya göre ise, Dâvûd aleyhisse-Süleyman aleyhisselâm değil,
Şaltoil, Yekonyâ’nın oğludur, İse Neyrfnin oğludur, diyor. Matta’ lel’in oğlunun adı Abihûd, Luka'da Şuna da çok hayret edilir ki, sefer-i birinci târihlerin 3. bâbının 19. 'erubâbel’in oğullarının isimleri; e Hananye olarak yazılıdır. Içle-ıd ve Risa yoktur, ı’nın 1. bâbının 17. âyetine göre, îyhisselâmdan Yûsuf-i Neccâr’a ıleyhisselâma atfedilen dedelerin tındır. Hâlbuki yukarıda yazılı isim-zaman, yalnız 40 kişi vardır. Luka' a göre ise, bu adet 55 kişiye ulaşır, n âlimleri, İncillerin ilk ortaya çık-amânımıza kadar, bu hususdaşaş-I kaldılar. Bâzıları bu ihtilâfları, hiç min kabul edemiyeceği zayıf delil-I ettiler. Bundan dolayı Ekhârn, î, Ghabuth, VVither, Fursen ve baş-raştırmacılar; "Bu İncillerde, mânâ jr" diyerek, bu hakikati Itirâf etmiş-u olan da budur.
Yuhannâ Incili’nin 5. bâbının 31. âyetinde, îsâ aleyhisselâm der ki: "Eğer beni kendi nefsim için şehâdet edersem, şehâdetim doğru olmaz." 3. bâbının 11. âyetinde yine, îsâ aleyhisselâm der ki: "Biz bildiğimizi söyler ve gördüğümüze şehâdet ederiz." Bu iki cümle arasında tenâkuz muhakkakdır.
Matta İncili’nin 10. bâbının 27. âyetinde: "Benim size karanlıkta söylediğimi siz aydınlıkta söyleyin ve kulağınıza söylediğimi damlarda bağırın” demektedir. Luka’nın 12. bâbının 3. âyetinde ise: "Karanlıkta söylediğiniz her şey, aydınlıkta işitilir. Gizli olarak kulağa söylediğiniz şeyler damlar üzerinde ilân edilir" demektedir. Görülüyor ki, söz, tek bir kaynaktan alınmış, fakat sonradan tahrif edilmiş, değiştirilmiştir.
Petrus’un, îsâ aleyhisselâmı tanıdığını inkâr etmesi husûsunda, İncillerin arasında pek çok ihtilâflar vardır. Matta incili’nin 26. bâbının, 69 ve daha sonraki âyetlerinde diyor ki; "Petrus dışarda, avluda otururken, yanına bir câriye (hizmetçi kız) gelip: "Sen de Çelileli îsâ ile berâber idin" dedi. Fakat o herkesin önünde inkâr edip: "Senin söylediğin kimseyi ben bilmem" dedi. Avlu kapısına çıkınca, bir başka hizmetçi kız onu görüp, orada bulunanlara; “Bu Nâsıralı îsâ ile berâber idi" dedi. O da; "Ben o adamı bilmem" diye yemin ederek, tekrar inkâr etti. Biraz sonra orada duranlar gelip, Petrus’a; “Gerçek sen de onlardansın. Çünkü söyleyişin de seni bildiriyor" dediler. O zaman Petrus lânet ve yemin ederek başlayıp; “Ben o adamı bilmiyorum" dedi. O anda horoz öttü. Petrus da îsâ’nın; “Horoz ötmeden önce üç kerre beni inkâr edeceksin" dediğini hatırladı ve dışarı çıkıp acı acı ağladı.Markos İncili’nin 14 bâbının 66 ve 72. âyetleri arasında ise
Gerçekten sen onlardansın. Zîrâ sen Celîlelisin” dediler. O ise, lânetle; “Dediğiniz adamı tanımıyorum" diye yemîn etmeye başladı ve horoz ikinci defâ öttü. Petrus, îsâ’nm; “Horoz ötmeden evvel üç kerre beni inkâr edeceksin" dediğini hatırladı ve ağlamaya başladı" demektedir.Luka İncîli’nin, 22. bâbının 55. âyeti ve devâmında diyor ki: “Avlunun ortasında ateş yakıp oturdukları zaman, Petrus da aralarında idi. Bir câriye (hizmetçi kız) onu ateş yanında görünce, ona dikkat ile bakıp: “Bu da onunla berâber idi” dedi. Fakat o, inkâr edip; “Ey kadın! Ben onu tanımam" dedi. Biraz sonra başka birisi onu görüp; “Sen de onlardansın" dedi. Fakat Petrus; “Ey adam! Değilim!" dedi. Bir saat kadar sonra bir başkası; "Gerçekten bu adam onunla berâber idi. Zîrâ Celîlelidir" diye ısrâr etti. Fakat Petrus; “Ey adam! Senin söylediğini bilmem" dedi. Henüz söz söylemekte iken horoz öttü ve rab (îsâ aleyhisselâm) dönüp Petrus'a baktı. Petrus, rabbin kendisine: “Bugün horoz ötmeden önce sen beni üç kere inkâr edeceksin" dediğini hatırladı ve dışarı çıkıp acı acı ağladı.
Yuhannâ İncîli’nin 18. bâbının 25. ve daha sonraki âyetlerinde ise; “Petrus orada durup ısınırken, ona hitâben; “Sen de onun şâkirdle-rinden değil misin?" dediler. O inkâr edip; "Değilim" dedi. Petrus’un kulağını kesmiş olduğu adamın akrabâlarından ve başkâhi-nin hizmetçilerinden biri; “Ben seni bahçede onunla berâber görmedim mi?" dedi. Petrus yine inkâr etti ve hemen horoz öttü" demektedir. Bu dört çeşit rivâyette ne gibi ihtilâflar olduğu akıl sâhiblerine açıktır.
Luka Incîli’nin 22. bâbının 36. âyetinde diyor ki: “Hazret-i îsâ, yakalanacağı gün havâ-rîlere hitâben; “Kesesi olan onu alsın ve torbası olan yanına alsın ve olmayan esvâbını satsın ve kılıç satın alsın" dedi." 38. âyetinde de şöyle diyor: “Havârîler hazret-i îsâ’ya; “İşte burada iki kılıç var” dediler. îsâ da onlara; “Kifâyet eder” dedi.Matta incîli’nin 26. bâbınıll sonraki âyetlerinde; "O esnâda îâ olanlardan, şakirdlerden birisi kili başkâhinin hizmetçisine vurU düşürdü. O zaman îsâ ona dedi yerine koy! Çünkü kılıç çekenler, I olur. Yoksa ben Babama ricâ « bana on iki alaydan ziyâde melel mesi mümkün değil mi zanneder böyle olması gerektir diye yazıla nasıl yerine gelirdi?” demektet diğer İncillerde bu mânevî askertal lerden hiç bir şey yoktur.Mattâ, Yehüdâ’nın intiharı sini, İncirinin 27. bâbının 3 ve d âyetlerinde: “O zaman îsâ’yı I* Yehüdâ, katle hüküm olunduğu pişmân olup, almış olduğu 30 { kâhinlere ve ihtiyârlara geri getirij suz bir kimseyi ele vermekle gür dedi. Fakat onlar; "Bundan bize ı! düşün” dediler. Yehüdâ, gümüşlı içine atıp gitti ve varıp kendisi) kâhinler gümüşleri alıp; “Bunu mj nesine koymak câiz değildir, behâsıdır" dediler. Müşâvere etti yabancılara mezârlık olmak üzj çömlekçinin tarlasını satın aldılar, bu tarlaya, bugüne kadar “Kan taj demektedir.Luka ise, Petrus’dan nakleder rin işleri" risâlesinin 1. bâbının, 1 "Yehüdâ fısk (îsâ aleyhisselâmı f günahı) ücreti ile tarla edindi. Baç ortadan çatladı. Bütün barsaklı Bunu bütün Orşilim’de (Kudüs’dı bilir. Hattâ o tarlaya onların lisT yâni kan tarlası denilir" demektedi yet, iki şekilde birbirine uymamal
Birincisi: Matta’nın rivâyetineg pişmân olup, aldığı gümüşleri ge kâhinler onunla tarla satın almış nın rivâyetine göre ise, o gümüş i( tarla sâhibi olmuştur.
sizler dikkat ediniz! O gelinceye kadar bir çok yalancı peygamberler zuhûr edebilir. Benim Incil’im bozulabilir." Havârilerin; “Geleceğini söylediğin bu Resul hakkında bize bâzı işâret-ler verebilir misiniz?” suâline karşı; “Bu Resûl sizin zamânınızdan sonra gelecektir. O geldiği zaman, benim Incil’im tahrif edilmiş olacak ve hakiki inananlar 20 kişiyi geçmeyecektir. İşte o zaman, cenâb-ı Hak insanlara acıyarak, hakikî Mesih i yollayacaktır. O’nun başının üzerinde dâimâ beyaz bir bulut bulunacaktır. O çok kudretli olacak, putları kıracak, puta tapanları cezâlandıracaktır. O’nun sâyesinde, insanlar Allah I tanıyacak ve O’nu tebcil edecektir. Benim insandan başka bir şey olduğumu söyleyenlerden intikam alacaktır.
ar mezhebine girmiştir, sonra. Muhammed aleyhisselâm papa olan Honorius. hazret-i îsâ’ I insan olduğunu ve üç Allah’a joğru olmadığını ileri sürmüştür. , 630’da ölen papa Honorius, ölü-î sene sonra, 678 senesinde oplanan rûhânî meclis tarafından ıtlenmiştir.)
Fransız Jean Calvin’e mürâcât ederek; “Ben teslise a) inanmıyorum” diye meydan us tarikatını tercih ettiğini bildir-lim bir hıristiyan akidesi olan; dem’in esas büyük günahı ve dunun keffâreti için dünyâya iariyesini reddetmiştir. Bu zâtın F.P. Sozzını, 1562’de bir kitap neşrin ilâhlığını kat’iyyen inkâr etmiş-e Sozzını, Transilvanya’da I şehrine gitmişti. Çünkü bu mem-ıda bulunan Sigismund. teslisin , Yine burada Piskopos Francis -1579) teslisin tamâmiyle karşı-teslisi reddeden bir mezheb kur-mezheb, Polonya’da Rakov ’ulduğu için, sâlikleri Rakoviyan-nışlardı.
8 İncilinden bazı bölümler: 70. azret-i îsâ, kendisine; “Sen Allah’ diyen Petrus’a çok kızdı. Onu ı; “Sen benden uzaklaş! Çünkü rler düşünüyor ve bana fenâlık )rsun” dedi. Ondan sonra havâri-)k; “Veyl (yazıklar olsun!) bana
96. bâbından: “Ben, bütün dünyânın beklediği ve Ibrâhim’in kendi kavmine geleceğini müjdelediği Mesih değilim. Ben bu dünyâdan çekildiğim zaman, şeytan bir çok insanlara benim Allah ve Allah’ın oğlu olduğumu söyleyerek onları kandıracaktır. Cenâb-ı Hak, dünyâ üzerinde ancak 30 hakîkî hıristiyan kaldığı zaman insanlara acıyarak, hakîki Mesih’i (Resül’ünü) yollayacaktır. Bu resûl güneyden gelecektir. Büyük kudret sâhibi olacaktır. Putları kıracak, puta tapanları ortadan kaldıracak, şeytanın insanlar üzerindeki hâkimiyetine son verecektir. Kendisi ile birlikte cenâb-ı Hakk’ın selâmeti de, inanan insanlara varacak ve kendisinin sözlerine inananlar, cenâb-ı Hakk’ın türlü nimetlerine nâil olacaktır.”

197. bâbından: "Söylediğin Mesih’in ismi nedir ve O’nun geldiğini nasıl anlıyacağız?" diye soran havârîlere, hazret-i îsâ şöyle dedi: “Mesih’in (Resûl’ün) adı, hayran olmaya değer güzelliktedir. Cenâb-ı Hak, O’nun nûrunu yarattığı zaman, O’na bu ismi verdi ve O’nu semâvi ihtişâmı içine koydu ve; “Senin hatırın için ben Cennet’i, dünyâyı ve birçok mahlûku yarattım. Bunları sana hediye ediyorum. Seni takdir eden, benden nimet bulacak. Sana küfreden, tarafımdan lanet olunacaktır. Ben seni dünyâya benim rosûlüm olarak gönderece-ğim. Senin sözün sırf hakikat olacaktır.
lcd ekran tamiri sizler icin hazırladı ve sundu.




tablet ekran tamiri, tablet ekranı tamiri, ipad ekran tamiri, ipad tamiri, lcd ekran tamiri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder